Το έχει πληγεί από συντονισμένη εκστρατεία «τρολαρίσματος» στον απόηχο της εξαγοράς του από τον Ίλον Μασκ, με περισσότερα από 50.000 tweets από 300 λογαριασμούς να βομβαρδίζουν την πλατφόρμα με περιεχόμενο μίσους.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε ότι έχει στοχοποιηθεί και ότι γίνεται προσπάθεια οι χρήστες να πιστέψουν ότι το έχει εγκαταλείψει ή αποδυναμώσει τις πολιτικές του για το περιεχόμενο μετά την εξαγορά της εταιρείας από τον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου έναντι 44 δισ. δολαρίων την περασμένη εβδομάδα.

Ο επικεφαλής του τμήματος ασφάλειας του δήλωσε ότι όσοι διαχειρίζονται τον ιστότοπο δεν έχουν αλλάξει τις πολιτικές περιεχομένου, αλλά έχουν υποστεί «μια οργανωμένη προσπάθεια να κάνουν τους ανθρώπους να πιστέψουν ότι το έχουμε κάνει».

Η εξαγορά του από τον Μασκ έχει κάνει πολλούς να ανησυχήσουν, μεταξύ των οποίων και πολλοί διάσημοι, θεωρώντας ότι ο πολυεκατομμυριούχος, ο οποίος δηλώνει «απόλυτος υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου», θα χαλαρώσει τις πολιτικές περιεχομένου και θα επαναφέρει απαγορευμένους λογαριασμούς, όπως αυτούς που ελέγχονται από τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, και την Κέιτι Χόπκινς, τη δεξιά Βρετανίδα πολιτική σχολιάστρια.

Η Σόντα Ράιμς, η τηλεοπτική παραγωγός πίσω από το «Grey’s Anatomy» και το «Bridgerton», φάνηκε να εγκαταλείπει την πλατφόρμα το Σάββατο, λέγοντας στους 1,9 εκατομμύρια ακολούθους της ότι «δεν μένει εδώ για ό,τι έχει σχεδιάσει ο Ίλον».

Εκτός από το να τονίσει ότι δεν υπήρξε καμία αλλαγή στις πολιτικές περιεχομένου του , ο Μασκ ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός «συμβουλίου για τη συγκράτηση του περιεχομένου». Είπε ότι το νέο όργανο θα συγκεντρώνει «πολύ διαφορετικές απόψεις» και ότι δεν θα λαμβάνονται αποφάσεις σχετικά με την πολιτική περιεχομένου ή την επαναφορά λογαριασμών αν δεν έχει προηγηθεί πρώτα συμβούλιο.

Ο Μασκ ανέφερε, επίσης, ότι το θα μπορούσε να χωριστεί σε διαφορετικά τμήματα, όπου οι χρήστες θα δίνουν βαθμολογίες περιεχομένου στις αναρτήσεις τους και θα συμμετέχουν σε διαδικτυακές διαμάχες σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην πλατφόρμα.

Ο δισεκατομμυριούχος, ο οποίος έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια ακολούθους στην πλατφόρμα, δήλωσε ότι οι χρήστες θα μπορούσαν να επιλέξουν μια έκδοση του όπως επιλέγουν μια ταινία με βάση τη βαθμολογία του περιεχομένου της.

Πηγή: skai.gr